Marcysia i Bejbi

Dużo się zmieniło.... Marcysia odeszła za Tęczowy Most ..... Bejbi jest ze mną nadal, borykamy się z jej lękami i traumą jaką ma po przejściach ale ma kochający domek i najlepiej w nim się czuje, pomału wracam do Blogowania, mam dużo prac do pokazania, zapraszam do odwiedzania strony a więc do zobaczenia

my

my

Powitanie

Kimkolwiek jesteś
Skądkolwiek przybywasz
I dokądkolwiek zmierzasz
W I T A J

wtorek, 4 września 2012

Talerze

Tym razem chciałam zaprezentowac ozdobne talerze-
wykonałam je już jakiś czas temu,zdjęcia są nie najlepszej jakości bo wykonałam je jeszcze moja starą,11 letnią cyfróweczką :)





4 komentarze:

  1. Wow, talerze są super. Wyglądają tak lekko i delikatnie. Czy one są ze szkła? Czym je zdobiłaś?
    Dobrej nocki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Iwonko.Talerze są ze szkła,średnica talerzy 26 cm.Wykonałam je za pomocą papieru ryżowego,podkreśliłam niektóre fragmenty farbami witrażowymi,polakierowane od spodu lakierem przezroczystym-ale do zmywarki się nie nadają ;).Pozdrawiam Cię cieplutko,dziękuje za wszystkie miłe komentarze które pozostawiasz-i czekam na Twoje kolejne opowieści,buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Aneczko, dzięki za info nt. talerzy, Są piękne, noi za poradę dot. odbicia lustrzanego :-) Ja jestem jakaś taka mało techniczna, chociaz jak już się nauczę to działam.
    Tak miło piszesz u mnie. Ja czytam Twoje komentarze, to mi ciepło na sercu :-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, przepiękne te talerze! uwielbiam papier ryżowy, daje taki subtelny efekt.

    OdpowiedzUsuń