Marcysia i Bejbi

Dużo się zmieniło.... Marcysia odeszła za Tęczowy Most ..... Bejbi jest ze mną nadal, borykamy się z jej lękami i traumą jaką ma po przejściach ale ma kochający domek i najlepiej w nim się czuje, pomału wracam do Blogowania, mam dużo prac do pokazania, zapraszam do odwiedzania strony a więc do zobaczenia

my

my

Powitanie

Kimkolwiek jesteś
Skądkolwiek przybywasz
I dokądkolwiek zmierzasz
W I T A J

piątek, 31 października 2014

Witraże - poprawiona jakośc zdjęc

Obiecałam zaprezentowac witraże - te i inne cudeńka
(wkrótce kolejne prace) wykonuje  moja koleżanka
 poniżej zdjęcia, w blasku słońca wyglądają przepięknie.
Jeśli spodobało Ci się coś co chciałabyś mieć u siebie
 lub dać komuś w prezencie, 


  proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem i
skorzystanie z opcji
napisz do mnie (zakładka u góry strony-kontakt) lub 
TU.
podam więcej szczegółów np. wymiary, wysyłka, cena.
Mogę naturalnie wysłac zdjęcia w większej rozdzielczości. 
Proszę również o wskazanie konkretnej rzeczy - dla ułatwienia są pogrupowane i ponumerowane .
W niedługim czasie inne ciekawostki ;)

Pozdrawiam wszystkich miło 













8 komentarzy:

  1. Ania, nareszcie jesteś :-) jakoś tak dawno Cię nie było
    Witraże cudne, takie radosne .. ale zdjęcie Marceliny i Bejbi mnie rozbroiło :-)
    Pozdrówka cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "dziewczynki" są takie kochane a bejbi-jak wracam do domku to wskakuje na łóżko i dosłownie na główce z radosci "jezdzi"no co za widok-a jak skacze :))-Marcelina też okazuje wiele,wiele radości-a jaka "gadatliwa"jest.Sciskam Was ciepło

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Piękne dzięki(te wszystkie kamyki to ponoc aż zza oceanu przylatują-szkoda tylko że nie moje te prace-bo niestety nie ma u mnie warunków do tego typu rękodzieła.Sciskam i zapraszam ponownie w odwiedziny

      Usuń
  3. Fantastyczne te drzewka witrazowe! Super! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Piękne dzięki.Zapraszam ponownie,wkrótce "tańczące anioły"

      Usuń