Marcysia i Bejbi

Dużo się zmieniło.... Marcysia odeszła za Tęczowy Most ..... Bejbi jest ze mną nadal, borykamy się z jej lękami i traumą jaką ma po przejściach ale ma kochający domek i najlepiej w nim się czuje, pomału wracam do Blogowania, mam dużo prac do pokazania, zapraszam do odwiedzania strony a więc do zobaczenia

my

my

Powitanie

Kimkolwiek jesteś
Skądkolwiek przybywasz
I dokądkolwiek zmierzasz
W I T A J

wtorek, 12 czerwca 2012

Taca Średnia

 kolejna praca która  sprawiła mi dużo radości,
taca ma wymiar: 40 x 25 cm,
kwiaty tak wyszły że dosłownie zdawało się
że wykonałam płaskorzeźbę ;) 

 





2 komentarze:

  1. Przecudna jest ta taca!!! Brawo

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie..
    Aniu, czy Ty sama wykonujesz te naklejki, czy korzystasz z gotowych?
    Jesli sama je wykonujesz, czy mogłabyś przybliżyć technikę ich wykonania..interesuje mnie to.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń