Marcysia i Bejbi

Dużo się zmieniło.... Marcysia odeszła za Tęczowy Most ..... Bejbi jest ze mną nadal, borykamy się z jej lękami i traumą jaką ma po przejściach ale ma kochający domek i najlepiej w nim się czuje, pomału wracam do Blogowania, mam dużo prac do pokazania, zapraszam do odwiedzania strony a więc do zobaczenia

my

my

Powitanie

Kimkolwiek jesteś
Skądkolwiek przybywasz
I dokądkolwiek zmierzasz
W I T A J

czwartek, 21 lutego 2013

Polecam wspaniałą książkę

Moi drodzy odwiedzający

Chciałam polecić Wam piękną książkę która bardzo poruszyła moje serce. 
Książka nosi tytuł : "NIOSĄCA RADOŚĆ" autor ........ .
 Bohater powieści przypomina ślepca, który nie potrafi zobaczyć tego, co najcenniejsze w życiu, choć znajduje się to w zasięgu ręki(-aż pewnego dnia...), opowiada ona o  pięknych relacjach między ludźmi i zwierzętami. Jeżeli ktoś kocha konie i psy będzie zachwycony. Na mnie zrobiła  tak ogromne wrażenie, że ledwo ją przeczytałam już chciałam zacząć od nowa. Cudne klimaty.
 pozdrawiam ciepło i obiecuję niedługo pokazać co mi się udało stworzyć nowego.

2 komentarze: