Marcysia i Bejbi

Dużo się zmieniło.... Marcysia odeszła za Tęczowy Most ..... Bejbi jest ze mną nadal, borykamy się z jej lękami i traumą jaką ma po przejściach ale ma kochający domek i najlepiej w nim się czuje, pomału wracam do Blogowania, mam dużo prac do pokazania, zapraszam do odwiedzania strony a więc do zobaczenia

my

my

Powitanie

Kimkolwiek jesteś
Skądkolwiek przybywasz
I dokądkolwiek zmierzasz
W I T A J

niedziela, 25 listopada 2012

Lustereczko z przesłaniem

Jakiś czas temu moja przyjaciółka poprosiła mnie o wykonanie lustereczka na prezent dla swojej córci-z opisem-żeby jej dziecko zawsze pamiętało o tej treści.Z radością w sercu dodałam napis.
Pozdrawiam wszystkich ciepło.


4 komentarze:

  1. Lustereczko jest naprawde super, to dobry pomysł, zeby dodawać nad lustrem napis, taki który poprawi nastrój :-)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne - zwłaszcza ,że dla dziecka- czasem zapominamy im to mowić...
    a co do koralikow w choince- igła , nitka i przewlekanie na rogach +koralik- to wszystko.
    serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze lustereczko, z pewnością będzie dla dziecka wspaniałym prezentem i pamiątką :)
    co do moich biżutków, to owszem, jak najbardziej robię dla chętnych :) ewentualne pytania można słać na mój mail atrapa85@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. BARDZO MI SIĘ PODOBA LUSTERECZKO Z TAKIM NAPISEM :) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń