Marcysia i Bejbi

Dużo się zmieniło.... Marcysia odeszła za Tęczowy Most ..... Bejbi jest ze mną nadal, borykamy się z jej lękami i traumą jaką ma po przejściach ale ma kochający domek i najlepiej w nim się czuje, pomału wracam do Blogowania, mam dużo prac do pokazania, zapraszam do odwiedzania strony a więc do zobaczenia

my

my

Powitanie

Kimkolwiek jesteś
Skądkolwiek przybywasz
I dokądkolwiek zmierzasz
W I T A J

poniedziałek, 19 listopada 2012

Jakis czas temu

Witam miło.
Jakiś czas temu wykonałam zestaw 4 ramek na zdjęcia(wymiary z tego co pamiętam 40X40 cm,).Ramki są tak wykonane że można je łączyc ze sobą w całośc w różny sposób,jak widac na zdjęciach "gałązkami" :)-poświęciłam tej pracy sporo czasu,ale warto było-efekt jak dla mnie był super,tło pod zdjęcia był w kolorze ecru,zdjęcia nie są najlepszej jakości ze względu na to że były wykonane moja starą cyfróweczką.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny. 





7 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie to zestawiłaś, świetne ramki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się podobają. Delikatne i tak ładnie się łączą.
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Iwonko.Usciski i pozdrowienia naj

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardezo ciekawe rozwiązanie..brawa!
    Pomyślalam sobie, że rameczki mogłyby także służyć dla moich scrapków.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś genialna! ( to rodzinne:))

    OdpowiedzUsuń