Marcysia i Bejbi

Dużo się zmieniło.... Marcysia odeszła za Tęczowy Most ..... Bejbi jest ze mną nadal, borykamy się z jej lękami i traumą jaką ma po przejściach ale ma kochający domek i najlepiej w nim się czuje, pomału wracam do Blogowania, mam dużo prac do pokazania, zapraszam do odwiedzania strony a więc do zobaczenia

my

my

Powitanie

Kimkolwiek jesteś
Skądkolwiek przybywasz
I dokądkolwiek zmierzasz
W I T A J

środa, 12 lutego 2014

c.d. serca

i tak powstały kolejne serca,w różnych odcieniach i barwach.
Spodobały mi się właśnie takie na podstawkach,wydają się byc praktyczne,jak je zobaczyłam w jednym z e-sklepików,
decyzja co do zakupu była błyskawiczna.
Pozostaje jeszcze tylko zapakowac każde serduszko w celofan,
zawiązac wstążeczkę i gotowe.
Ściskam ciepło i pozdrawiam 





8 komentarzy:

  1. O, jak miło i serdecznie to wygląda :-)
    Super! Życzę Ci Aneczko dobrego nastroju na najbliższe dni :-)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci-Tobie również pięknych dni.Chyba mało "popularny" jest temat serca,jak widac po ilości komentarzy :).Ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. aleś naprodukowała śliczności! super!!!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano-jak się "dossałam" to pusciło mnie z tym decoupage-m po dwóch dniach :)))))))),a teraz jakies przeziebienie mnie chce "złamac",ale nie poddaje się.
      Usciski kochana

      Usuń
  4. Piękne te serducha! I jaka ilość... widać, że wena dopadła ;)
    pozdrawiam
    Anna U.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna armia gorących serc :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. no jakoś tak wyszło :)-oby było takich gorących serc jak najwięcej wokól każdego z nas,zawsze i wszystkim tego z serca(tym razem mojego :) ) życzę-Pozdrawiam miło

    OdpowiedzUsuń