Marcysia i Bejbi

Dużo się zmieniło.... Marcysia odeszła za Tęczowy Most ..... Bejbi jest ze mną nadal, borykamy się z jej lękami i traumą jaką ma po przejściach ale ma kochający domek i najlepiej w nim się czuje, pomału wracam do Blogowania, mam dużo prac do pokazania, zapraszam do odwiedzania strony a więc do zobaczenia

my

my

Powitanie

Kimkolwiek jesteś
Skądkolwiek przybywasz
I dokądkolwiek zmierzasz
W I T A J

sobota, 22 lutego 2014

Dobry Wieczór lub Dzień Dobry - jak komu pasuje :)

Witam wiosennie

tych przed spaniem i tych po spaniu, wczoraj wieczorem dostałam pilne zamówienie na ramkę do zdjęc 
- koniecznie z biedronkami.
Tak więc rano, odbyły się poszukiwania odpowiedniego wzoru i do dzieła - jak widac na zdjęciach, wzór wyszedł bardzo wiosenny i kolorowy, mam nadzieję, że obdarowanej osobie się spodoba.
 A Wam się podoba?
Ja jestem zadowolona z efektu.
Niedługo opowiem o mojej nowej pasji, na razie uczę się pilnie.
 Poniżej zamieszczam kolaż mojej pracy. 

dla zakochanych w kolorach i dźwiękach dedykuję poniższy utwór



 Pozdrawiam ciepło
Dobrej Niedzieli



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz