Marcysia i Bejbi

Dużo się zmieniło.... Marcysia odeszła za Tęczowy Most ..... Bejbi jest ze mną nadal, borykamy się z jej lękami i traumą jaką ma po przejściach ale ma kochający domek i najlepiej w nim się czuje, pomału wracam do Blogowania, mam dużo prac do pokazania, zapraszam do odwiedzania strony a więc do zobaczenia

my

my

Powitanie

Kimkolwiek jesteś
Skądkolwiek przybywasz
I dokądkolwiek zmierzasz
W I T A J

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Wczoraj mninął rok...

A to ci dopiero!
Nawet się nie spostrzegłam jak minął rok od pierwszego posta na moim blogu - Majalena jeszcze raz dziękuję za okazaną pomoc i zachętę.
Z tej okazji zrobiłam sobie prezent - wielką szybę - koło, średnica 100 cm, które leży na moim stole. /zdjęcia poniżej/
Dziękuję bardzo wszystkim, którzy odwiedzali "mnie" wirtualnie i jak również za pozostawione komentarze.
Cieszę się, że z niektórymi osobami nawiązałam bliższy kontakt - pozdrawiam ciepło wszystkich i zapraszam do dalszej wspólnej wędrówki.




10 komentarzy:

  1. Dziękuję i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneczko gratulacje! Miło, że Jesteś :-)
    A szyba zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Iwonko-vice versa-fajnie że trafiłam na Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję pięknie.Odwiedzam "Alutkow Hand Made" na bieżąco-tylko nie zawsze pozostawiam komentarz.Pozdrowienia ciepłe

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się bardzo że udało Ci się tak twórczo i aktywnie prowadzić bloga przez ten rok. Fakt że niewiadomo nawet kiedy i jak ten czas zleciał. Gratuluje Ci bardzo serdecznie wytrwałości i chęci w prowadzeniu bloga i życzę kolejnychj wspaniałych lat blogowania.
    Buziaki :*
    Majalena

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję roczku! życzę dalszych lat wytrwałości:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje Wam Bardzo za miłe życzenia i za ten rok.Usciski ciepłe i serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę taką piekna szybę!!!

    OdpowiedzUsuń