Marcysia i Bejbi

Dużo się zmieniło.... Marcysia odeszła za Tęczowy Most ..... Bejbi jest ze mną nadal, borykamy się z jej lękami i traumą jaką ma po przejściach ale ma kochający domek i najlepiej w nim się czuje, pomału wracam do Blogowania, mam dużo prac do pokazania, zapraszam do odwiedzania strony a więc do zobaczenia

my

my

Powitanie

Kimkolwiek jesteś
Skądkolwiek przybywasz
I dokądkolwiek zmierzasz
W I T A J

poniedziałek, 5 grudnia 2016

Wracam ....

Witam wszystkich
Po wielu miesiącach postanowiłam wznowić twórczość, trochę pozapominałam jak to się robi tzn. zamieszczanie postów ale od czego ma się znajomych. 
Zrobiłam kilka prac ale idzie mi to teraz jak .....  nie powiem co.
Staram się zbierać do życia ale ta pustka po ukochanej osobie jest bardzo trudna do wypełnienia. Wielkimi krokami zbliżają się święta, żeby nie być samą postanowiłam zorganizować Wigilię dla osób które w ten dzień byłyby same a tak nie będą i będziemy dla siebie pociechą.
To teraz małą prezentacja, może się uda.

nie udało się muszę poprosić o pomoc, ale już jestem, miłego wieczoru
*************
tu jest kwiatuszek jakby co każdy może sobie wyobrazić jaki chce
 

2 komentarze:

  1. Dobrze że już jesteś Aniu, że wróciłas. Zostań proszę, w grupie raźniej. Buziaki. A jak psiaki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, zostanę, tylko muszę się lepiej zorganizować czasowo, psiaki chodzą za mną krok w krok odkąd nie ma "Taty" mają tylko mnie. jak wychodzę do pracy to tak patrzą na mnie, że najchętniej zostałabym z nimi w domku. pozdrawiam ciepło

      Usuń