Marcysia i Bejbi

Dużo się zmieniło.... Marcysia odeszła za Tęczowy Most ..... Bejbi jest ze mną nadal, borykamy się z jej lękami i traumą jaką ma po przejściach ale ma kochający domek i najlepiej w nim się czuje, pomału wracam do Blogowania, mam dużo prac do pokazania, zapraszam do odwiedzania strony a więc do zobaczenia

my

my

Powitanie

Kimkolwiek jesteś
Skądkolwiek przybywasz
I dokądkolwiek zmierzasz
W I T A J

środa, 21 maja 2014

Witam słonecznie

Witam wszystkich
Jak minął wczorajszy, upalny dzień?  nie ukrywam że dla mnie był bardzo męczący, mam w pracy klimatyzację ale nie włączamy jej, bo za chwilę,
 ktoś z pracowników jest przeziębiony ,
 a powietrza brak... oj brak. Tak że wróciłam do domu "lekko" ugotowana uffff.
Obiecałam pokazac kolejny etap wykonania skrzyneczki z motywem Klimt-,dodałam kilka zdobień,pozostaje już tylko przykręcenie okuc i podklejenie spodu filcem,  żeby skrzyneczka nie rysowała powierzchni mebelka.




Miłego Dnia


1 komentarz: