Marcysia i Bejbi

Dużo się zmieniło.... Marcysia odeszła za Tęczowy Most ..... Bejbi jest ze mną nadal, borykamy się z jej lękami i traumą jaką ma po przejściach ale ma kochający domek i najlepiej w nim się czuje, pomału wracam do Blogowania, mam dużo prac do pokazania, zapraszam do odwiedzania strony a więc do zobaczenia

my

my

Powitanie

Kimkolwiek jesteś
Skądkolwiek przybywasz
I dokądkolwiek zmierzasz
W I T A J

czwartek, 15 maja 2014

do "zaadoptowania".....

Witam wszystkich stałych jak i nowych bywalców.
Post nietypowy,co często się ostatnio zdarza.
Pamietacie postument który kiedyś pokazałam.
Teraz chcę pokazac ręsztę postumentu ;).
Do "zaadoptowania" maszyna Pfaff z początku poprzedniego wieku :)))-znaczy się po 1900 roku :).
Maszyna  może byc jako wystrój lub do normalnego użycia-
jest sprawna naturalnie(zrobiony Professional przegląd).
Osobę zainteresowaną "adopcją"- czyli, zbieram fundusze na kolejną karmę
(najchętniej posiadającą konto na google)proszę o pozostawienie komentarza pod postem i email-do mnie-(zakładka kontakt) w celu ustalenia szczegółów.
Myślę że cena ... nie jest wygórowana za taki egzemplarz

Napisze może jeszcze że jest do niej silnik elektryczny taki z regulacją predkości-jak przy zwykłej maszynie( do uzgodnienia).
Do maszyny są jakieś przystawki.....


Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedzinki

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj.Dzieki za odzew.Troszke sie rano rozpedziłam i nie do konca jednoznacznie okresliłam zasady adopcji-a moze tak?!-w kazdym razie przeczytaj raz jeszcze opis.Pozdrawiam miło

      Usuń
  2. maszynka jest super! napiszę u siebie jutro, o ile to jeszcze aktualne?
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękna
    ja mam maszynę, nie taka piękną i jak na razie zepsutą, bo zdobyta okazjonalnie :-)
    Życzę Ci, żeby poszła w dobre rączki
    Uściski ciepłe i dla wszystkich Domowników :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie i Twojej "ferajny" też wszystkiego naj,głaski dla ogoniastych

      Usuń
  4. Witam =}
    Jaka cena?
    Proszę o info na: keisa88@vp.pl
    Z góry Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń