Marcysia i Bejbi

Dużo się zmieniło.... Marcysia odeszła za Tęczowy Most ..... Bejbi jest ze mną nadal, borykamy się z jej lękami i traumą jaką ma po przejściach ale ma kochający domek i najlepiej w nim się czuje, pomału wracam do Blogowania, mam dużo prac do pokazania, zapraszam do odwiedzania strony a więc do zobaczenia

my

my

Powitanie

Kimkolwiek jesteś
Skądkolwiek przybywasz
I dokądkolwiek zmierzasz
W I T A J

niedziela, 6 października 2013

mały motyw

Miałam zrobic jakiś mały motyw-dokładnie nie określone było, jak mały :)
no to zrobiłam :)

przygotowania


w trakcie prac,
niektóre elementy malowałam i domalowałam ręcznie


i tak wyszło



ten śliczny,lawendowy wianuszek,
który wykorzystałam do zdjecia ,
dostałam w prezencie od
Ystin ♥♥♥

Pozdrowienia i pięknej,słonecznej niedzieli życzę stałym jak i nowym bywalcom.

10 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło. Cudny motyw. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. doniczka jest piękna, wianek już troszke mniej :-))) - pewnie strasznie się sypie????

    OdpowiedzUsuń
  3. ....a własnie że wianuszek się nie sypie-i-ha- wygląda ślicznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. tak,tak Danusiu- to wspomnienia prowansji-pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, to wygląda pięknie ;-)!
    Dobrego tygodnia Aneczko i uściski dla psiaków!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje Iwonko.I dla Ciebie dobrego,spokojnego tygodnia i w sercu radości

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda przepięknie! Motywy blogowe nieco utrudniają odczytywanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje pieknie,ale zastanowiło mnie co utrudnia odczytywanie?!-cos wiecej informacji poproszę.Sciskam ciepło

      Usuń