Marcysia i Bejbi

Dużo się zmieniło.... Marcysia odeszła za Tęczowy Most ..... Bejbi jest ze mną nadal, borykamy się z jej lękami i traumą jaką ma po przejściach ale ma kochający domek i najlepiej w nim się czuje, pomału wracam do Blogowania, mam dużo prac do pokazania, zapraszam do odwiedzania strony a więc do zobaczenia

my

my

Powitanie

Kimkolwiek jesteś
Skądkolwiek przybywasz
I dokądkolwiek zmierzasz
W I T A J

poniedziałek, 6 maja 2013

deszczowa majówka-

..nie ma tego złego co by na dobre...-resztę każdy zna :)-weekend majowy nie powitał nas słońcem :(, ale w tym czasie(z radością) wykonałam
 szkatułkę na biżuterię
 patrząc na reakcje nowej właścicielki-warto było.
Pozdrawiam słonecznie






5 komentarzy:

  1. rewelacyjnie wyszła:) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna:))jakie ma rozmiary,bo pierwszy raz widzę taki model:)))A jest ciekawa:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna wprost :-) widać , że deszcz niektórym służy :-)
    ja pomimo deszczu nie wyrabiałam się na zakrętach z robotą o twórczości nie było mowy :-)
    Pozdrawiam cieplusio!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszla ci przesliczna, nie dziwi mnie ze wlascicielka byla zachwycona

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale sliczna. Każdy chciałby taka mieć, więc musi się podobać.

    OdpowiedzUsuń