Marcysia i Bejbi

Dużo się zmieniło.... Marcysia odeszła za Tęczowy Most ..... Bejbi jest ze mną nadal, borykamy się z jej lękami i traumą jaką ma po przejściach ale ma kochający domek i najlepiej w nim się czuje, pomału wracam do Blogowania, mam dużo prac do pokazania, zapraszam do odwiedzania strony a więc do zobaczenia

my

my

Powitanie

Kimkolwiek jesteś
Skądkolwiek przybywasz
I dokądkolwiek zmierzasz
W I T A J

sobota, 13 kwietnia 2013

Tak sobie piszę.....

Witam 
Jest 22.50 a ja zamiast "pakować" się do łóżeczka i do spania zabieram się za pisanie posta ...
Tak szybko przeleciał czas od świąt, że ani się spostrzegłam a to już prawie połowa kwietnia.
 Na szczęście zima odeszła i Pani Wiosna zaczyna zaglądać w okna, lada moment buchnie zielenią no i będzie cudnie - też się cieszycie z tego? bo ja bardzo. 
Zapraszam wszystkich do Wieliczki do kopalni soli, którą ostatnio odwiedziłam.
A teraz mała prezentacja, zrobiłam kasetkę z serii gorące klimaty - czyli Afryka. 
Bardzo ją polubiłam - kasetkę znaczy się :) i trudno było się z nią rozstać. Czy też macie problem żeby dzielić się swoimi pracami? 
Pozdrawiam wiosennie i cieplutko, słuchacie może poranne śpiewanie ptaków jak dzień się budzi? polecam warto poświęcić chwilkę na takie powitanie dnia. 
Do miłego.





i jeszcze coś - popatrzcie sobie na bociany jak pięknie wyglądają w gniazdach:
link znalazłam na stronie:

http://byrossalia.blogspot.com/ 

http://www.bocianyonline.pl/kamery.html 

1 komentarz:

  1. Podobaja mi sie twoje prace. Zostane na dluzej, aby Cie podgladac.

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń