Marcysia i Bejbi

Dużo się zmieniło.... Marcysia odeszła za Tęczowy Most ..... Bejbi jest ze mną nadal, borykamy się z jej lękami i traumą jaką ma po przejściach ale ma kochający domek i najlepiej w nim się czuje, pomału wracam do Blogowania, mam dużo prac do pokazania, zapraszam do odwiedzania strony a więc do zobaczenia

my

my

Powitanie

Kimkolwiek jesteś
Skądkolwiek przybywasz
I dokądkolwiek zmierzasz
W I T A J

sobota, 28 grudnia 2013

Niespodziwany prezent...

Moi drodzy
jak to miło otrzymac niespodziewany prezent, wczoraj odebrałam na poczcie przesyłkę, spodziewałam się innej przesyłki, 
a tu taaaka miła niespodzianka. 
Iwonka z Łąkowa  obdarowała mnie "ślicznościami". Zobaczcie sami czy nie mam racji?
 pozdrawiam nadal świątecznie, bo mam zamiar tak się czuc aż do Nowego  Roku.
                      Do "zobaczenia" jeszcze w 2013 r.

 



********* MIŁEGO DNIA*******

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja też się bardzo ucieszyłam,bo wogóle się nie spodziewałam.

      Usuń
  2. Aneczko, dzięki za miłe słowa :-) i za film, obejrzę juz w Nowym Roku :-)
    Życze Tobie i Twoim bliskim wielu powodów do radości w nadchodzącym Roku!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu:)))Najpiękniejszego Nowego Roku Ci życzę:)))dziękuję za film:)))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Bożenko.Miłego oglądania.Sciskam ciepło

      Usuń