Marcysia i Bejbi

Dużo się zmieniło.... Marcysia odeszła za Tęczowy Most ..... Bejbi jest ze mną nadal, borykamy się z jej lękami i traumą jaką ma po przejściach ale ma kochający domek i najlepiej w nim się czuje, pomału wracam do Blogowania, mam dużo prac do pokazania, zapraszam do odwiedzania strony a więc do zobaczenia

my

my

Powitanie

Kimkolwiek jesteś
Skądkolwiek przybywasz
I dokądkolwiek zmierzasz
W I T A J

niedziela, 18 maja 2014

Niedziela, na szczęście pomimo zapowiedzi nie pada

Witajcie
Widzę że mój pomysł na "Kącik Babcinych  Porad" nie wzbudził Waszego zainteresowania, a więc żegnamy się z nim - pa, pa.
Jestem w trakcie dekupażowania  skrzyneczki z motywami Klimta - wydawało mi się, że ten temat jest już opatrzony a tu proszę nawet fajnie wygląda.
 Jak tam w Waszych rejonach mocno pada? na południu na szczęście prognozy się nie sprawdziły i jak napisałam w tytule w tej chwili świeci słońce i od razu człowiekowi w duszy gra.
Marcysia i Bejbi smacznie śpią po śniadanku niedzielnym a ja napawam się słonkiem i ptakami świergolącymi za oknem.


To nie jest jeszcze ukończona praca, tak tylko chciałam zasygnalizowac jak powstaje, zdjęcie zrobiłam przy oknie jak słońce świeciło, stąd te plamy światła.
 

Pozdrawiam ciepło i życzę pięknego słonecznego tygodnia.

1 komentarz:

  1. Skrzyneczka wygląda super! Lubię Klimta
    U dziś był 2 dzień bez deszczu, był prawdziwy maj :-)
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń