Marcysia i Bejbi

Dużo się zmieniło.... Marcysia odeszła za Tęczowy Most ..... Bejbi jest ze mną nadal, borykamy się z jej lękami i traumą jaką ma po przejściach ale ma kochający domek i najlepiej w nim się czuje, pomału wracam do Blogowania, mam dużo prac do pokazania, zapraszam do odwiedzania strony a więc do zobaczenia

my

my

Powitanie

Kimkolwiek jesteś
Skądkolwiek przybywasz
I dokądkolwiek zmierzasz
W I T A J

piątek, 7 marca 2014

8 MARCA


skąd się wzięło Święto 8 Marca

" Międzynarodowy Dzień Kobiet, ...równe traktowanie w pracy i taką samą wypłatę za jednakowo wykonaną pracę. Początki obchodów tego święta związane są ze strajkami w Stanach Zjednoczonych. Podczas jednego z nich, w 1909 roku kobiety sprzeciwiające się uciskowi w firmie, zostały zamknięte w fabryce, gdzie wybuchł pożar. Zginęło w nim 126 kobiet.
Dlatego od 1910 roku obchodzi się Dzień Kobiet jako uczczenie pamięci i poświęcenia tych kobiet."




Z OKAZJI NASZEGO ŚWIĘTA, 
ŻYCZĘ  WSZYSTKIM  KOBIETKOM  RADOŚCI  I  POKOJU  W  SERCACH
ŻYCZĘ  NIEUSTAJĄCEJ  KREATYWNOŚCI  W  TWORZENIU  PIĘKNYCH  PRAC,
KTÓRE Z RADOŚCIĄ MOGĘ PODZIWIAC, ODWIEDZAJĄC WASZE BLOGI

16 komentarzy:

  1. dzięki Aneczko i nawzajem!
    I fajnie, że przypomniałaś tę historię, myślę, że niewiele z nas zdaje sobie sprawę, co tak naprawdę obchodzimy!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano-tak pomyślałam.Czytając tą historię miałam oczy pełne łez.
      ♥♥♥

      Usuń
    2. pozwolilam sobie odesłac moje czytelniczki do Ciebie ♥

      Usuń
  2. Ja również nie wiedziałam. Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję ślicznie za odwiedzinki

      Usuń
  3. Witaj :) Dziękuję za opowiedzenie tej historii. Nie miałam bladego pojęcia skąd wzięło się to święto... Serdeczności dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekie piękne-i dla Ciebie serdeczne pozdrowienia

      Usuń
  4. Rzeczywiście nie wiedziałam.. Dzięki*
    Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki,również pozdrawiam i zapraszam częsciej

      Usuń
  5. najserdeczniejsze życzenia z okazji dnia kobiet :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. O, pamiętałam, jakie były początki, smutne :-(
    Jeszcze przez chwilę 8 marca , ale ja ci życzę Ania wiele powodów do radości na każdy dzień!

    OdpowiedzUsuń